Zadania: opieka nad wyznaczonymi klientami: budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym, nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy, diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom, przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta zgodnie z kalendarzem spotkań, posiadanie wiedzy nt. działalności klienta, wypracowywanie żądanych poziomów obrotów, realizowanie i kontrolowanie planu finansowego, przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych, koordynowanie procesu negocjacji umów serwisowych i czynny udział w negocjacjach, poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem, sporządzanie umów gospodarczych, koordynowanie prac małych zespołów projektowych. Oczekiwania: wykształcenie minimum wyższe licencjackie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, umiejętność organizacji i moderowania spotkań z klientem, przygotowywanie lub udział w przygotowywaniu umów gospodarczych, podstawowa wiedza nt. zamówień publicznych, podstawowa wiedza nt. prawa regulującego zagadnienie informatyzacji podmiotów publicznych, mile widziane: wiedza nt. M_o_R, Change Management, Scrum, PMI, ITIL, ISO 20000, PRINCE 2. Gwarantujemy: Rozwój zawodowy: Współpraca z ekspertami Szkolenia zawodowe Nauka języka angielskiego Dzielenie się wiedzą Ciekawe projekty Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę Narzędzia pracy Elastyczny czas pracy Bezpieczeństwo: Ubezpieczenie grupowe Opieka zdrowotna Dodatki: Karta sportowa Pokój relaksu Owoce Fundusz kulturalny Eventy
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Opiekun Klienta |
Sprzedawca: | Asseco Data Systems S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |